reklama

Proč jsem tady??!!

Zdravím všechny dobré lidi. Asi se ptáte, proč Čech leze na slovenské blogy. No důvodů mám několik. Tak za prvé již 3 roky mám přítelkyni, která je Slovenka, ale má maďarskou národnost. Proto mě zajímá vše, co se týká slovensko-maďarských problémů. Ona to vše komentuje po svém a já jen žasnu, co se pak říká v TV, co se píše na internetu a co se píše na různých diskuzích. Já si z toho všeho dělám svůj úsudek, ale řeknu Vám, pro Čecha to není jednoduché, pochopit tento problém.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Druhý důvod je, že úroveň diskuzí v Čechách je katastrofální, nikdo se nedrží tématu, píšou se zde úplné nesmysly. U Vás se aspoň většina drží tématu, píše svůj názor a dá se diskutovat. Je fakt, že mě někdy štve a překvapuje, že hodně diskutujících má radost, když se něco u nás v Čechách nedaří, teď např. kurs koruny. Ale snad každý rozumný člověk ví, že jsme tak moc propojeni, že když se nedaří nám logicky se to projeví i u Vás, no ne?? Mě je 42 let a vyrůstal jsem ještě v Československu, takže si vše dobře pamatuju. Jak slovenské pondělky v televizi, tak rozpad federace apod. Vím, že někteří mladí toto již nechápou a bohužel zvláště u nás v Čechách ani nerozumí slovenštině, nebo nechtějí - nevím. Pro mě nepochopitelné, ale je to tak. Naopak jsem byl mile překvapen, když jsem byl u příbuzných na Vánoce na Slovensku, že spousta filmů jak na Markíze tak na Jojke byla v češtině. To si neumím vůbec představit, že by se v Česku vysílal film dabovaný slovensky!!! V tom máte můj obdiv.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jeden z dalších důvodů také je, že neustále sleduji, jak moc ovlivní život u Vás přechod na Euro. Nějak se stále nemůžu zbavit pocitu, že to nebude to pravé ořechové. Vím, že většina Slováků je z toho nadšená a myslíte si, že Vám závidíme, že jste v tom první. Opak je ale pravdou, u nás toto nadšení zdaleka nesdílíme a většinou jsme rádi, že jsme si udrželi korunu, i když máme teď trochu slabší kurs. Bohužel krize je krize. No fakt nevím, ale jak píšu, je to jen můj osobní názor, nikoho nechci naštvat nebo přesvědčovat, to nakonec ukáže ČAS!!!

Tak zatím se mějte a brzy nashledanou.

Petr Zvěřina

Petr Zvěřina

Petr Zvěřina

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčejný český pepík, který miluje knedlo-vepřo-zelo a pivko, jo a samozřejmě miluje i svoji mladou krásnou slovensko-maďarskou přítelkyni Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu