reklama

Můj článek z českého blogu

Slováky mám rád, ale za některý názory bych je ......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Jsem zmaten!!

Tak Vás všechny zdravím. Jsem nějakej ze všeho znechucenej. Ze všech stran se na mě hrnou nějaký problémy, krize, katastrofy, počasí, kurs koruny atd. atd. Nějak se v tom všem už nevyznám, lépe řečeno vyznám, ale jde mi to na nervy!!! A to nejsem žádnej týnejdžr, je mi 42 let, jsem rozvedenej, mám za sebou dost drsnej zážitek se schizofrenní manželkou, mám 2 syny (20 a 16 let), nyní mám 23 letou přítelkyni ze Slovenska, která má maďarskou národnost, takže byste řekli, že jsem odolnej. Ale co je moc to je příliš, prostě se to valí ze všech stran. Když zapnu TV, radši přepínám na HBO nebo NatGeo, protože tam se nic neřeší. A poslední dobou taky často lezu na diskuze na Sme.sk nebo Pravda.sk. Je fakt, že Slováci mají tyhle diskuze o mnoho zajímavější a hlavně řeší dané téma!!! Sami uznáte, že u nás ty diskuze, to je ostuda národa!! Jsem moc zvědavej, kolik lidí bude lézt na tyhle diskuze na Novinkách.cz potom, co se museli zaregistrovat a bude tam jejich jméno a město - haha, to ubude puberťáků sprostejch!!! No ale zpět k diskuzím na Slovači - oni tam diskutují k tématům, to je fakt, ani se tak neurážej, to je taky fakt, ale jsou strašně rádi, když se něco v Čechách nebo v Maďarsku nedaří, když je slabej kurs koruny tak skáčou, že nás jako porazili, že se nám nedaří, že oni už mají to EURO!!! Fakt nechápu, proč jsou z toho Eura tak odvázaný, myslím, že jim to nic efektního nepřinese. To ale ukáže čas. Já jim přeju to nejlepší, protože ať chceme nebo ne naše ekonomiky jsou dost svázaný, takže neúspěch jednoho je i neúspěchem druhého, no né??? No tak to je pro dnešek vše, mějte se a zase někdy.

Petr Zvěřina

Petr Zvěřina

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčejný český pepík, který miluje knedlo-vepřo-zelo a pivko, jo a samozřejmě miluje i svoji mladou krásnou slovensko-maďarskou přítelkyni Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu